Te wyjątkowe studia podyplomowe są przygotowane specjalnie dla Ciebie.
Program studiów zaprojektowaliśmy tak, abyś mógł nauczyć się programowania od podstawDzięki nim możesz zmienić swoje życie. 

Program studiów obejmuje wszystko, co musisz wiedzieć, aby zostać programistą XamarinAż 9 niezwykle ważnych kursów wprowadzi Cię w świat programowania i nauczy tworzyć aplikacje na urządzenia z systemem Android, iOS, a nawet Windows, z wykorzytaniem języka C#, wprowadzi podstawy algorytmów i struktur danych oraz przedsatwi dobre praktyki programistyczne.

To łącznie 206 godzin zajęć.

Wydział Matematyki i Informatyki jest pionierem technologii mobilnych w Polsce. Zapewniamy dostęp do najnowszej technologii, a nasz program jest sprofilowany w jednym obszarze szerokiego spektrum technologii. Masz pewność, że zdobywasz tylko aktualną i potrzebną wiedzę oraz wszechstronne umiejętności w zakresie programowania w języku C# i technologii wieloplatformowych.

Studia kończą się seminarium dyplomowym, w ramach którego uczestnicy będą projektować i implementować własną aplikację mobilną.

 
Image

Studia w całości poświęcone jednemu zagadnieniu! Zostaniesz ekspertem.

Zarobki

Jako programista Xamarin / C# będziesz miał możliwość pracy nad projektami aplikacji mobilnych dla urządzeń mobilnych z systemami Android i iOS oraz systemu Windows.

75% programistów C# .net zarabia w Polsce ponad 4700 zł brutto, a połowa zarabia ponad 6800 zł brutto miesięcznie. 25% osób zarabia powyżej 9100 zł brutto miesięcznie.

 

 

Za granicą wyniki finansowe można uzyskać jeszcze lepsze (przelicznik: 450% polskich zarobków). Uczestnicy naszych studiów i szkoleń pracują w prestiżowych firmach na całym świecie.

 

Kariera

Rynek potrzebuje programistów wyspecjalizowanych w konkretnych dziedzinach. Jako jedyni zapewniamy studia precyzyjnie stargetowane w konkretne potrzeby rynku pracy. Skupienie uwagi na konkretnym obszarze technologii pozwoli Ci poznać ją wyjątkowo dobrze i spełnić lepiej oczekiwania pracodawcy.

Bycie programistą Xamarin gwarantuje Ci możliwość rozwoju, pracy w dynamicznych zespołach i udziału w ciekawych projektach. Jednocześnie poznasz bardzo nowoczesny język programowania, który zatacza coraz szersze kręgi zastosowań (nie tylko mobilnych).

Sprawdź oferty pracy C# Develoeper z zarobkami powyżej 8000 zł na nofluffjobs.pl:

Image
Zapewniamy pełen dostęp do potrzebnych technologii (Otwarte Laboratorium Komputerowe)

Program studiów

1. C# - wstęp do programowania 30h

Kurs wprowadza podstawy programowania w języku C# oraz podstawy obsługi środowiska Visual Sturio. 30 godzin zajęć oraz prace zdalne pozwolą Ci poznać podstawy programowania, nawet jeśli wcześniej nie miałeś z nim do czynienia.

2. Projektowanie interfejsów użytkownika: 20h

Wykład pozwoli poznać Ci tajniki projektowania funkcjonalnych interfejsów użytkownika dla aplikacji. Wykład prowadzony jest przez praktyka z Allegro.

3. Bezpieczeństwo systemów mobilnych: 8h

Wykład pozwoli Ci poznać ważne zagadnienia związane z bezpieczeństwem aplikacji mobilnych. Będziesz wiedzieć na co zwracać uwagę podzczas ich projektowania, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo danych użytkowników.

4. Zastosowania technologii mobilnych: 8h

Wykład pozwoli Ci poznać szerokie spektrum zastosowań Technologii Mobilnych w otaczającym świecie.

5. Wstęp do algorytmów i struktur danych: 12h

Wykład przedstawi Ci najważniejsze algorytmy oraz struktury danych, pozwalające rozwiązać standardowe problemy programistyczne.

6. C#II UWP i IoT

Na tym kursie poznasz zasady tworzenia aplikacji uniwersalnych dla systemu Windows (UWP), włączając w to zastosowania IoT i Hololens.

7. Backend: Microsoft Azure: 30h

Zajęcia pokażą zasady pracy chmury Azure oraz możliwości jej wykorzystania w kontekście programowania na urządzenia mobilne.

8. Xamarin C#: 38h

Zajęcia podejmą tematykę związaną z projektowaniem aplikacji dla wielu systemów, z wykorzystaniem narzędzi C# i Xamarin.

 

9. Programowanie gier CocosSharp: 8h

Te warsztaty nauczą Cię tworzenia wyjątkowych gier opartych o framework CocosSharp.

10. Seminarium dyplomowe: 8h

W ramach seminarium dyplomowego pod kierunkiem opiekuna napiszesz aplikację zaliczeniową, którą będziesz mógł dołączyć do swojego portfolio. Napisanie i zaprezentowanie aplikacji jest warunkiem ukończenia studiów

 

Dlaczego Technologie Mobilne?

Biorąc pod uwagę dotychczasowe wzrosty rynku aplikacji mobilnych jest to jedna z najważniejszych umiejętności programisty. Absolwent Studiów Podyplomowych w zakresie Programowania Urządzeń Mobilnych zdobywa kwalifikacje związane z nowymi technologiami mobilnymi obejmujące wszystkie znaczące gałęzie współczesnego rynku urządzeń konsumenckich. Zdobyte umiejętności pozwolą na łatwe i efektywne przygotowywanie własnych aplikacji bądź skuteczne zarządzanie zespołem deweloperów aplikacji mobilnych.

Urządzenia mobilne, a szczególnie smartfony opanowały rynek konsumencki. Świat wkroczył w erę post-PC. Te studia pozwolą zdobyć lub uzupełnić niezbędne w tej erze kwalifikacje programisty aplikacji mobilnych.

Praktyka

Studia mają charakter praktyczny.

W ciągu 2 semestrów odbędziesz setki godzin warsztatów prowadzonych przez specjalistów i praktyków.

Poznasz dogłębnie konkretne zagadnienie.

Stworzone w trakcie zajęć projekty zasilą Twoje portfolio

 

Większość zajęć ma charakter praktyczny.

Zajęcia będą odbywać w blokach 4 - 8 godzinnych, skupiających na poszczególnych zjazdach uzupełniającą się tematykę warsztatów.

Adresaci

Studia adresowane są do osób, które ropoczynają swoją drogę w programowaniu. Jeśli chcesz zmienić swoje życie i zostać programistą, przyjdź do nas!

Uwaga! Średni wiek proczątkującego programisty w 2018 roku na świecie to 35 lat!

Adresaci studiów: absolwenci wszystkich kierunków, wszystkich uczelni, minimum licencjat.

 

Warunki kwalifikacji: o przyjęciu na studia decyduje kolejność składania dokumentów.

Termin składania dokumentów: do 30 września 2018 roku.
 

Rekrutacja

Termin rozpoczęcia studiów: semestr zimowy roku akademickiego 2018/2019, lub gdy zbierze się grupa.
 
Czas trwania: 2 semestry.

Miejsce składania dokumentów: dziekanat Wydziału Matematyki i Informatyki UMK (87-100 Toruń, ul. Chopina 12/18, p. D221)

Całkowity koszt studiów: 4900 zł. 

Cena za semestr 1: 2600 PLN,
Cena za semestr 2: 2300 PLN

 
Liczba uczestników: 12-16

Image
Zajęcia prowadzone przez praktyków.

Trenerzy na studiach podyplomowych WMiI UMK

Damian Kurpiewski

Praktyk. Programista iOS, Javascript, Ruby i od pewnego czasu także Python. Współzałożyciel startupu InsBird oraz pracownik IPI PAN.

Marek Nowicki

Doktor nauk matematycznych w zakresie informatyki. Jest ekspertem programowania w językach C, C++ oraz Java (certyfikat SCJP 6, 12.2009). Oprócz zagadnień dotyczących programowania równoległego w paradygmacie PGAS w języku Java, od lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z nauczaniem na odległość oraz dydaktyką wspomaganą przez systemy automatycznego testowania rozwiązań programistycznych pod kątem ich poprawności.

Łukasz Bojarski

Współzałożyciel startupu InsBird. Zarządza zespołem i projektami mobilnymi w biznesie. Sam programuje aplikacje mobilne w Android.

Sylwester Wieczorkowski

Microsoft Certified Trainer and Specialist, Certified Blockchain Expert, od lat związany z firmą Leaware, odpowiedzialny za projektowanie i rozwój skalowalnych aplikacji biznesowych oraz integracje z wiodącymi technologiami firmy Microsoft, założyciel pierwszej w Polsce szkoły technologii blockchain BlockchainSchool.pl

 

Błażej Zyglarski

Doktor nauk matematycznych w zakresie informatyki. Od lat związany z technologiami mobilnymi i webowymi. Kierownik Pracowni Technologii Mobilnych WMiI UMK. Progamista iOS. FullStack Dev. Apple Certified Trainer: App Development with Swift (2018). Założyciel Asuri Solutions.

Jerzy Białkowski

Doktor nauk matematycznych.  Od lat zajmuje się nauczaniem technologii IT, w szczególności skupia się na systemach IoT i MS Windows.

Michał Olszewski

Projektant User Experience z wieloletnim doświadczeniem. Od lat dba o doświadczenie użytkowników serwisów Grupy Allegro, zarówno tych mobilnych jak i desktopowych.

Anna Gogolińska

Doktor nauk matematycznych w zakresie informatyki. Obecnie nauczycielka akademicki na WMII UMK. Programistka Javy z wieloletnim doświadczeniem w pracy zawodowej.

Grzegorz Marczak

Wieloletni praktyk technologii sieciowych i bezpieczeństwa sieci. Od lat zajmuje się nauczaniem technologii IT.

Michał Skórcz

Praktyk z Optize.pl. Programuje w czym tylko się da: Bash, Pascal, C/C++/C#, Java, JavaScript, PHP. W wolnych chwilach poświęca się swojej pasji - militariom.

Emil Sienkiewicz

Praktyk z Optize.pl, ekspert administracji serwerów Linuksowych. Jak na administratora przystało nie rozstaje się ze swoim laptopem i większość czasu spędza w terminalu.

Piotr Przymus 

Doktor nauk matematycznych w zakresie informatyki. Zajmuje się sieciami komputerowymi, bezpieczeństwem i przetwarzaniem danych.

Marcin Piątkowski

Doktor nauk matematycznych w zakresie informatyki. Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu programowania oraz algorytmiki. Opiekun i trener drużyn reprezentujących WMiI na zawodach programistycznych.

Marta Burzańska

Doktor nauk matematycznych w zakresie informatyki, zawodowo związana z bazami danych.

Krzysztof Czarkowski

Wieloletni praktyk technologii webowych i nauczyciel akademicki.

Michał Szyszka

Praktyk z Leaware, programista iOS.

Ewelina Bendlin

Praktyk z Leaware, programista iOS.

Kontakt

Kierownik studiów podyplomowych

dr Błażej Zyglarski (zyglarski.pl)

e-mail: blazej.zyglarski@mat.umk.pl
pokój: E311

telefon: 669700136

Dziekanat studiów niestacjonarnych i podyplomowych, pomoc materialna, kursy

mgr Jagoda Meyer

e-mail:         jagmey@mat.umk.pl
telefon:         56 611-3403
pokój:         D221
           

Godziny otwarcia dziekanatu:
poniedziałek: nieczynne
wtorek: 11:00 - 14:00
środa: nieczynne
czwartek: 11:00 - 14:00
piątek: 11:00 - 15:00
           
sobota: 8:00 - 14:00  (w dniu zjazdu)

Zasady rekrutacji

  • Szczegółowe informacje o rekrutacji dostępne są na dedykowanej stronie UMK

  • Termin rozpoczęcia III edycji studiów: semestr zimowy 2018/2019.

  • Adresaci studiów podyplomowych:absolwenci kierunków dowolnych (minimum licencjat) bez znajmości podstaw programowania.

  • Warunki kwalifikacji: O przyjęciu na studia decyduje kolejność składania dokumentów.

  • Termin i miejsce składania dokumentów: do 30 września 2018 roku, Wydział Matematyki  i Informatyki UMK

  • Wymagane dokumenty: podanie/kwestionariusz osobowy, 1 zdjęcie, odpis dyplomu ukończenia studiów, kserokopia dowodu osobistego

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

IOS Xamarin Android WWW